torsdag den 3. maj 2012

Gad vide hvem der savner sit hår???


Jeg bryder mig ikke om at handle i "myldretiden",
og slet ikke hvis det skal foregå i et storcenter,
men i dag endte "myldretids-indkøb" i centret med et grin.
Ovenpå en af centrets skraldespande lå der de fineste krøller!
Hvordan de var havnet der vides ikke
og ingen skaldede mænd eller kvinder var at se i nærheden.
Efter et hurtigt tjek om egne lokker var på plads
 overvejede jeg et øjeblik om jeg skulle få Føtex's kunderadio
til at efterlyse krøllernes ejermand.
God nat derude - med eller uden hår.

( foto skudt i farten med mobil, derfor den ringe billedkvalitet)

19 kommentarer:

  1. Er du nu helt sikker på at der ikke var en dværg nede i spanden?
    Herligt billede!

    SvarSlet
  2. Er det en Lotto kupon, der ligger ved siden af.. Ingen gevinst og håret ryger i arrigskab..
    Måske det tabte hoved ligger lidt længere henne..
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller en der har brugt for mange penge - lige ved siden af findes der en hæveautomat :)

      Slet
  3. Utroligt. Kan godt forstå at du undrer dig.

    SvarSlet
  4. Ja det er utroligt hvad folk smider væk nu om dage, med mindre der var indianere i nærheden, for så kunne det jo have været en skalp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gad vide om det ryger til genbrug.... :)

      Slet
  5. Hahha en af hverdagens skønne syn - total god humor. Havde grint højt hvis jeg havde set den - lige der midt i myldretiden !! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg knækkede sammen af grin. Mon ikke man kan tale om en dårlig hårdag her :))

      Slet
  6. Lol, det kan være håret ikke sad som det skulle og vupti med en saks en lok var væk.....

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Henslængt hår kan man vist sige....

      Slet
  7. Ha! Ha! Ja - det kunne jo godt være mig, der havde smidt parykken:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi - Ja for pokker da ;)
      Knus til dig

      Slet
  8. Ej for den da, nej tror ikke eg kunne ha handlet færdig af grin :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...