onsdag den 29. august 2012

Hold nu op som tiden flyver.
Mere end 20 dage er der gået siden sidste indlæg.
Dage hvor overskud skulle placeres andetsteds end her på bloggen.
Vi har haft sygdom hos en af de allerkæreste,
(heldigvis er alt godt igen)
og jeg har fejret min runde fødslesdag over flere dage.
Tid til strik har der ikke været meget af
og jeg kan ikke fremvise færdige projekter
men tilgengæld kan jeg vise min super lækre gevinst.
 
Jeg har været så heldig at vinde en lækker bog hos Hvad Bier Tænker
Nu har jeg strikke-inspirstion til de næste mange måneder
og jeg tror at niecernes julegaver bliver hjemmestrikket i år.
His du ikke kender Cecilies BLOG kan jeg kun opfordre
dig til at kigge forbi.
Der er fyldt med gode ideer og Cecilie deler rundhåndet
sine opskrifter.
Jeg ønsker jer alle en god aften
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Tillykke det ser ud til at være en rigtig lækker bog :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er super lækker. Har lyst til at strikke det hele! :)

      Slet
  2. Tillykke med der runde tal. - lyder som om du er blevet fejret med maner :)
    Sikke en skøn bog du har vundet - den kunne også lige passe ind hos mig - lige nu bil jeg trykke mig over på Hvad bier tænker -
    Rigtig dejlig torsdag til dig

    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak og en dejlig torsdag til dig :)

      Slet
  3. Tillykke, sikke en dejlig gave du har fået. Fiberrelaterede gaver kan man aldrig få for mange af.
    Når der er sygdom blandt de nærmeste, er det svært at finde tid til andet, sådan må det være. Det er godt din pårørende har det bedre.

    SvarSlet
  4. Ja sådanne gaver glæder og inspirere :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...